Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bővebben...
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Kötelező regisztrálnom ahhoz, hogy rendelést tudjak leadni?
Regisztrálni nem szükséges a rendelés leadásához, azonban a hűségpontok gyűjtéséhez igen.

Miért jó, ha feliratkozok a hírlevélre?
Hírlevelünk által értesülhetsz aktuális akcióinkról, ajánlatainkról, nyereményjátékainkról, valamint legfrissebb híreinkről. Iratkozz fel, hogy elsőként értesülj mindezekről!  

Mikor kapom meg a rendelésem?
3-5 munkanapon belül várhatod a szállítást, hetente kétszer veszi fel a futár a megrendelt termékeket.

Hol tudok érdeklődni a rendelésemmel kapcsolatosan?
Cégünk ügyfélszolgálatán tudsz érdeklődni a következő elérhetőségek egyikén: 
Telefon: +36 (70) 632 5669
Email: info@penzmagnes.hu

Mi a teendő, ha sérült a termék és annak csomagolása?
Amennyiben sérült csomagot kapsz a futárcégtől, kérlek jegyzőkönyvezd ennek tényét és jelezd felénk is milyen kár ért Téged!

Hol és milyen formában tudom jelenteni, ha bármiféle hibát észleltem a weboldalon?
Kérünk az info@penzmagnes.hu email címen jelentsd be a hibát, segítséged ezúton is köszönjük!